Перейти к содержанию
Николаевский развлекательный форум

Droff

Пионеры
  • Постов

    2
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

Информация о Droff

  • Звание
    Новенький
  1. Так, то не є флеш-моб.
  2. Студентство є головним споживачем послуг маршрутного таксі, ми кожен день що най менше долає відстань від дому до вузу і з вузу до дому. Стаючи свідками: • Шансону – як негативного явища масової культури; • Знущань над пенсіонерами до котрих ставляться як до жебраків; • Ігнорування зауважень, та позначок у салоні не палять; • Провокування конфліктних ситуацій; • Нехтування закону; • Низького рівня обслуговування та безкультур’я водіїв. Як наслідок зіпсований настрій з ранку та добитий наприкінці дня. Посилаючись на те що ми їздимо по 20 км. за 1 грн. водії забувають про те для кого вони працюють, та заради чого. При розгортанні суперечок, користуються доволі поширеною практикою - повертаючи гроші висаджують з маршрутки. Невже це ті люди котрі залежать від клієнта, невже це ті методи котрі направлені на підвищення комфорту пасажирів. Нажаль ментальність нашого народу така що про захист своїх законних прав треба постійно нагадувати та спонукати до того. Та не студентство, його активна частина виступає з ініціативою та пропозицією сприяти вирішенню проблеми оснастивши кожну маршрутку переліком основних прав споживачів, на котрі кожен мешканець та гість нашого міста міг би посилатися при необхідності захищати свої законні права. Ми пропонуємо наступні дії у боротьбі за наші права: Збиратися на кінцевих зупинках по 15 чоловік. І сідати усім на кінцевих зупинках у маршрутки де грає шансон та сплативши за проїзд їздити від кінцевої до кінцевої. Це суттєвий удар по кишені меломана під час робочки. Та матимемо змогу підчас руху поділитися з водієм власною думку. З повагою та надією на плідну співпрацю.
×